Publicerad: 2009-09-08 @ 16:18:48

 

ida

tjena snygging
måste bara börja med att söga att jag stör mej otroligt mycket på en sak!
ni vet www.Fokis.se? hennes röst ååhh jag tål den inte så fuuuuuuul!
Okej min röst i en video/telefon är också skit ful (låter som en 7-8åring)
Men åh hatar hennes röst!

Men aja, va i skolan idag..inget speciellt eller har börjat i svensk/engelskan nu *äntligen
har ju haft spanska men gick ner från VG till IG :O inte normalt haha så nu har jag sv/eng
som är super enkelt, behöver inte änns hjälp med det men skit samma! Heldre det än spanska

Imorgon ska jag fika med Jessica, sen kanske jag ska på teater med mamma och pappa haha!
Mamma ville se "dom tre musketörerna" typ så jag hänger me, har ändå inget att göra!

här får ni lite bilder, länge sen :)




osminkad*

hade tråkigt i morse x)

j3 :)


aja ska dra nu snyggingar, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjena snygging
måste bara börja med att söga att jag stör mej otroligt mycket på en sak!
ni vet www.Fokis.se? hennes röst ååhh jag tål den inte så fuuuuuuul!
Okej min röst i en video/telefon är också skit ful (låter som en 7-8åring)
Men åh hatar hennes röst!

Men aja, va i skolan idag..inget speciellt eller har börjat i svensk/engelskan nu *äntligen
har ju haft spanska men gick ner från VG till IG :O inte normalt haha så nu har jag sv/eng
som är super enkelt, behöver inte änns hjälp med det men skit samma! Heldre det än spanska

Imorgon ska jag fika med Jessica, sen kanske jag ska på teater med mamma och pappa haha!
Mamma ville se "dom tre musketörerna" typ så jag hänger me, har ändå inget att göra!

här får ni lite bilder, länge sen :)




osminkad*

hade tråkigt i morse x)

j3 :)


aja ska dra nu snyggingar, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0