Publicerad: 2009-09-15 @ 15:55:50

 

ida fäldt

Orkade inte skriva igår
men va hemma för jag hade ont i magen (har fortfarande det)
Men senare på kvällen mötte jag upp Sako på stationen
så böt vi kläder sen drog vi
och träffade Nattis och Jessica och va med dom en stund,
sen drog sako hem och jag me
Emma hade köpt Thai mat (jag och emma är faktiskt hemma ensamma såde så)
Men skit samma
la mej och sov, vaknade upp i morse o
ch kom på att vi skulle PADDLA med skola :/ så jag fick sätta på mej
den varmaste jag hade sen drog jag till skolan..
gick ända till skäppartorp sen fick vi vänta skit länge på alla
haha men iaf sen när halva gruppen hade paddlat va det våran tur..
i början va det lite små kul sådär men shit i slutet
va jag jätte nära på att börja gråta för jag orkade inge mera,
va helt slut i kroppen och ville bara slå till nån
men aa vi klarade det! Sen nyss har jag duschat, luktade alger och skit eftersom
JONTE skvätte äckelpäckel vatten på alla! :( han ska få igen en dag!

Tog lite bilder

fredde,joel och nirre x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Orkade inte skriva igår
men va hemma för jag hade ont i magen (har fortfarande det)
Men senare på kvällen mötte jag upp Sako på stationen
så böt vi kläder sen drog vi
och träffade Nattis och Jessica och va med dom en stund,
sen drog sako hem och jag me
Emma hade köpt Thai mat (jag och emma är faktiskt hemma ensamma såde så)
Men skit samma
la mej och sov, vaknade upp i morse o
ch kom på att vi skulle PADDLA med skola :/ så jag fick sätta på mej
den varmaste jag hade sen drog jag till skolan..
gick ända till skäppartorp sen fick vi vänta skit länge på alla
haha men iaf sen när halva gruppen hade paddlat va det våran tur..
i början va det lite små kul sådär men shit i slutet
va jag jätte nära på att börja gråta för jag orkade inge mera,
va helt slut i kroppen och ville bara slå till nån
men aa vi klarade det! Sen nyss har jag duschat, luktade alger och skit eftersom
JONTE skvätte äckelpäckel vatten på alla! :( han ska få igen en dag!

Tog lite bilder

fredde,joel och nirre x)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0