Publicerad: 2009-09-05 @ 19:17:21

 

ida

Okej matilda ringde..fortfarande sjuk :( såå tråkig helg eller igår va helt OK
Så jag ska inte ut ikväll, men det va en kille som ville att jag + vänner 
skulle komma till östermalm och festa med dom men neej tack, not tonight

Idag har jag försökt få tag i matilda (2 timmar) ,fixat min hårförlägning och suttit vid datan!
I morgon blir det plugg :( så boooring helg igen men nästa helg, och det säger jag bara inte
då ska det hända grejer annars hoppar jag från eifeltornet x) haha eller inte!

men är fortfarande super sur!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Okej matilda ringde..fortfarande sjuk :( såå tråkig helg eller igår va helt OK
Så jag ska inte ut ikväll, men det va en kille som ville att jag + vänner 
skulle komma till östermalm och festa med dom men neej tack, not tonight

Idag har jag försökt få tag i matilda (2 timmar) ,fixat min hårförlägning och suttit vid datan!
I morgon blir det plugg :( så boooring helg igen men nästa helg, och det säger jag bara inte
då ska det hända grejer annars hoppar jag från eifeltornet x) haha eller inte!

men är fortfarande super sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0