Publicerad: 2009-09-01 @ 13:28:23

 

J3 här!

Sjuk är man då da . Inte kul alls .
Ligger i sängen och äter Ben&Jerry . Så mummsigt.
Så idag ska jag bara ligga hemma, plugga lite svenska och No.
Kolla på någon film kanske .
Och en sak till min data har blivit jätte seg , så jag tror den kommer krasa snart.
Få gå till doktorn med mina lilla älskling. haha ;)

Umgicks lite med Moa och lite med Vicke igår kväll också. Jag och Moa hade då jävligt tråkig humor igår men aja . Va gör man inte för att det ska vara roligt.

Men nu ska jag fortsätta äta glass och smsa lite.

Pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Sjuk är man då da . Inte kul alls .
Ligger i sängen och äter Ben&Jerry . Så mummsigt.
Så idag ska jag bara ligga hemma, plugga lite svenska och No.
Kolla på någon film kanske .
Och en sak till min data har blivit jätte seg , så jag tror den kommer krasa snart.
Få gå till doktorn med mina lilla älskling. haha ;)

Umgicks lite med Moa och lite med Vicke igår kväll också. Jag och Moa hade då jävligt tråkig humor igår men aja . Va gör man inte för att det ska vara roligt.

Men nu ska jag fortsätta äta glass och smsa lite.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0