Publicerad: 2009-09-10 @ 19:18:50

 

J3 här!

Sitter här och ska börja plugga nu. So & Engelska. Är väldigt arg på mig själv för jag glömmde mina No böker i skolan. Men men inte hela världen men aa.
Förlåt mamma vet att du inte blir glad när jag glömmer mina läxor. ;)

Men aa. Dagen har vart helt okej . Lite stessigt men men. Och jag var med på idrotten idag . Asså jag fick IG i idrott förra året. Nog ett av det lättaste ämnet man kan få G i men jaa när man har 50% frånvaro som ja hade når man inte G.
Så i år ska jag få ett G iallafall. haha.

Men men Nu ska jag plugga.



alltid gott med godis .

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Sitter här och ska börja plugga nu. So & Engelska. Är väldigt arg på mig själv för jag glömmde mina No böker i skolan. Men men inte hela världen men aa.
Förlåt mamma vet att du inte blir glad när jag glömmer mina läxor. ;)

Men aa. Dagen har vart helt okej . Lite stessigt men men. Och jag var med på idrotten idag . Asså jag fick IG i idrott förra året. Nog ett av det lättaste ämnet man kan få G i men jaa när man har 50% frånvaro som ja hade når man inte G.
Så i år ska jag få ett G iallafall. haha.

Men men Nu ska jag plugga.



alltid gott med godis .

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0