Publicerad: 2009-09-09 @ 21:12:44

 

J3 här!

Tjena. Sitter här ny duschad .
Har vart ute ikväll med Moa. Vi har inte gjort så mycket men aa.
Köpte ny väska idag. Eftersom min andra hade gått sönder.

Var hos tandläkaren igår och jag fick reda på att jag hade ett hål. Inte kul . Sen fick jag hem väldens roligaste tandborste för att kunna borsta mina bakre tänder .
Och så tappade jag min sista mjölktand igår haha fett sent . Men ja som satt som stål mina tänder ;)
Eller min mjölktand var halv för den ena halvan tappade jag typ i sommras.
Eller i slutet av sommaren.

Idag var jag också och fikade med Ida. Vi har inte umgåts på jätte länge så det var dax nu. Jätte mysigt.
Nu ska jag ta och plugga lite. Något jag måste göra.


No more mjölktänder.


Nya väskan från Belle Shoes 349:-

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjena. Sitter här ny duschad .
Har vart ute ikväll med Moa. Vi har inte gjort så mycket men aa.
Köpte ny väska idag. Eftersom min andra hade gått sönder.

Var hos tandläkaren igår och jag fick reda på att jag hade ett hål. Inte kul . Sen fick jag hem väldens roligaste tandborste för att kunna borsta mina bakre tänder .
Och så tappade jag min sista mjölktand igår haha fett sent . Men ja som satt som stål mina tänder ;)
Eller min mjölktand var halv för den ena halvan tappade jag typ i sommras.
Eller i slutet av sommaren.

Idag var jag också och fikade med Ida. Vi har inte umgåts på jätte länge så det var dax nu. Jätte mysigt.
Nu ska jag ta och plugga lite. Något jag måste göra.


No more mjölktänder.


Nya väskan från Belle Shoes 349:-

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0