Publicerad: 2009-09-07 @ 16:15:51

 

J3 här!

Tjooo.
Jag vet att jag inte har skrivit på länge , men andledningen är att jag har inte vart hemma nått, haft fullt upp .
Så nu kan jag berätta lite.
I fredags umgicks jag med massa runby & smedby folk . Vi var lite i smedby och sedan lite i runby . Det blev massa bråk och så. Men ja, ingen dog som tur var. Sen sov jag hos moa.

Lördags var jag på kräftskiva hos min älskade mamma. Jätte mysigt och trevligt .
Men drog senare vid halv 9 till Henke och var där en stund.
Kom hem och somna direkt.

Söndag var jag med pappa i stinsen vi var och tog en fika och senare träffade jag Anton ,Jonte och moa på kvällen.

Rätt lyckad helg , men det har ändå gått som en berg och dalbana.

Tyvär så finns det inga bilder , pågrund av att jag har världens sämsta mobilkamera så , tyvär !

Pusshej
Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni ha frågestund snart? :)

2009-09-07 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjooo.
Jag vet att jag inte har skrivit på länge , men andledningen är att jag har inte vart hemma nått, haft fullt upp .
Så nu kan jag berätta lite.
I fredags umgicks jag med massa runby & smedby folk . Vi var lite i smedby och sedan lite i runby . Det blev massa bråk och så. Men ja, ingen dog som tur var. Sen sov jag hos moa.

Lördags var jag på kräftskiva hos min älskade mamma. Jätte mysigt och trevligt .
Men drog senare vid halv 9 till Henke och var där en stund.
Kom hem och somna direkt.

Söndag var jag med pappa i stinsen vi var och tog en fika och senare träffade jag Anton ,Jonte och moa på kvällen.

Rätt lyckad helg , men det har ändå gått som en berg och dalbana.

Tyvär så finns det inga bilder , pågrund av att jag har världens sämsta mobilkamera så , tyvär !

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni ha frågestund snart? :)

2009-09-07 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0