Publicerad: 2009-09-03 @ 21:57:13

 

J3 här!

Har precis pluggat klart.
Skönt säger jag bara.
Har spenderat min kväll att umgås med Henke  snackat lite o så.
Skolan idag gick väl helt okej . Planer för imorgon , jora umgås med massa och ha det kul.
På lördag blir det kräftskiva hemma hos mamma. Mummsigt säger jag bara.

Man märker verkligen att det börjar bli höst ute. Vädret har förändrats totalt . Visst det är fortfarande varmt ute på dagarna, men det regnar rätt mycket tycker jag. Och jag uppskattar inte regnet så mycket.
Hösten är skit mysigt tycker jag, men regnet gör mej deppig .

Men nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna , titta lite på tven och sen sova.
Så vi hörs imorgon.

pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Har precis pluggat klart.
Skönt säger jag bara.
Har spenderat min kväll att umgås med Henke  snackat lite o så.
Skolan idag gick väl helt okej . Planer för imorgon , jora umgås med massa och ha det kul.
På lördag blir det kräftskiva hemma hos mamma. Mummsigt säger jag bara.

Man märker verkligen att det börjar bli höst ute. Vädret har förändrats totalt . Visst det är fortfarande varmt ute på dagarna, men det regnar rätt mycket tycker jag. Och jag uppskattar inte regnet så mycket.
Hösten är skit mysigt tycker jag, men regnet gör mej deppig .

Men nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna , titta lite på tven och sen sova.
Så vi hörs imorgon.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0