Publicerad: 2009-09-02 @ 19:55:01

 

J3 här!

Kom hem för en stund sen.
Jag och pappa åkte och hälsa på min kusin som jag inte har träffat på något år. Han och hans 3 underbara barn.
Har städat rummet nu, och tänkte börja plugga lite smått nu.

Skolan imorgon, skönt säger jag bara för då har jag något att göra på dagarna . Dom här 2 dagarna jag har suttit hemma har vart så rastlösa så det finns inte.

Ska försöka få mamma med mig imorgon till Kista Centrum så dom får fixa klart mitt hår med slingorna.
Aja men vi får se hur det blir imorgon.

Nu ska jag börja plugga svenska.



Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Kom hem för en stund sen.
Jag och pappa åkte och hälsa på min kusin som jag inte har träffat på något år. Han och hans 3 underbara barn.
Har städat rummet nu, och tänkte börja plugga lite smått nu.

Skolan imorgon, skönt säger jag bara för då har jag något att göra på dagarna . Dom här 2 dagarna jag har suttit hemma har vart så rastlösa så det finns inte.

Ska försöka få mamma med mig imorgon till Kista Centrum så dom får fixa klart mitt hår med slingorna.
Aja men vi får se hur det blir imorgon.

Nu ska jag börja plugga svenska.



Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0