Publicerad: 2009-09-24 @ 20:48:31

 

J3 här!

Kom nyss hem från Eva. Har gjort nya naglar nu . Jätte skönt säger jag bara för dom andra va riktigt slitna .
Imorgon ska jag till edsberg och titta hur min navelpiercing ser ut och troligtvis byta "diamant" på det.
I tisdags hade jag möte med min mentor och min speclärare , bara posetiva saker fett skönt faktiskt och dom tror att jag kommer klara G i matte & engelska .

Imorgon blir väll bara umgås med tjejorna och ha det kul .


På det gula bandet står det true love.


Tipparna är ljus ljus rosa (baby rosa).

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Kom nyss hem från Eva. Har gjort nya naglar nu . Jätte skönt säger jag bara för dom andra va riktigt slitna .
Imorgon ska jag till edsberg och titta hur min navelpiercing ser ut och troligtvis byta "diamant" på det.
I tisdags hade jag möte med min mentor och min speclärare , bara posetiva saker fett skönt faktiskt och dom tror att jag kommer klara G i matte & engelska .

Imorgon blir väll bara umgås med tjejorna och ha det kul .


På det gula bandet står det true love.


Tipparna är ljus ljus rosa (baby rosa).

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0