Publicerad: 2009-09-17 @ 16:42:27

 

J3 här!

Sitter och väntar på att mamma ska ringa så ska vi åka till kista och fixa mitt hår.
Sen ska vi äta där också. Och självklart kommer jag äta sushi .

Har tittat på ny mobil , och har faktiskt hittat en mobil
LG GW520 Etna Blue

Måste bara få med mamma och pappa på att köpa den, visst det är tuch mobil men det är tangentbord .
Så slipper knappa på skärmen när det gäller sms så det är bra iallafall.
Den jag har nu suger verkligen. Vill verkligen ha en ny.
Så mamma om du läser det här som du säkert gör så ber jag på mina bara knän för den mobilen. ;)haha


Aja mamma ringde nu måste draa

Pusshej!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Den mobilen du har tittat på suger.. Och det är inte touch, tror jag iaf! Hehe :P

2009-09-17 @ 17:37:04
URL: http://thismustasch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Sitter och väntar på att mamma ska ringa så ska vi åka till kista och fixa mitt hår.
Sen ska vi äta där också. Och självklart kommer jag äta sushi .

Har tittat på ny mobil , och har faktiskt hittat en mobil
LG GW520 Etna Blue

Måste bara få med mamma och pappa på att köpa den, visst det är tuch mobil men det är tangentbord .
Så slipper knappa på skärmen när det gäller sms så det är bra iallafall.
Den jag har nu suger verkligen. Vill verkligen ha en ny.
Så mamma om du läser det här som du säkert gör så ber jag på mina bara knän för den mobilen. ;)haha


Aja mamma ringde nu måste draa

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den mobilen du har tittat på suger.. Och det är inte touch, tror jag iaf! Hehe :P

2009-09-17 @ 17:37:04
URL: http://thismustasch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0