Publicerad: 2009-09-17 @ 14:19:32

 

J3 här!

Fortfarande lite sjuk. Så är hemma idag också, men går till skolan imorgon.
Helt sjukt gick upp halv 8 även fast ja mådde dåligt(jag mår fortfarande dåligt) Va helt klar vaken.
Så idag har jag badat , ny rakdade ben osv.

Har legat och snackat me folk på msn och tittat på film hela dagen. Gjort lunch och så.
Pappa kommer hem om 2½ timme typ. Men ska typ träffa mamma idag och fika med henne eller äta med henne ingenaning.
Så vi får se va som händer och sker.

Ska göra te nu och lägga mej och titta på film.

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Fortfarande lite sjuk. Så är hemma idag också, men går till skolan imorgon.
Helt sjukt gick upp halv 8 även fast ja mådde dåligt(jag mår fortfarande dåligt) Va helt klar vaken.
Så idag har jag badat , ny rakdade ben osv.

Har legat och snackat me folk på msn och tittat på film hela dagen. Gjort lunch och så.
Pappa kommer hem om 2½ timme typ. Men ska typ träffa mamma idag och fika med henne eller äta med henne ingenaning.
Så vi får se va som händer och sker.

Ska göra te nu och lägga mej och titta på film.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0