Publicerad: 2009-09-15 @ 20:11:06

 

J3 här!

hahaha okej nu har ida lagt ut videon på när ja tar hål i navel. Men asså okej ni får skratta men mobba mig inte.
Och så låter det som om ja läspar eller så och det gör jag inte.
Men ja så ni vet.

Idag har vi paddlat och jag tackar Jonte och Matte B för allt vatten som skvätte ner mig med . Va genom blöt när ja kom fram. Fyfan. Som tur va fick ja skjus hem av Idas farfar.

Duschade och gick och la mig typ precis när jag kom hem va / är hur trött som helst. Kramp i armarna & Börjar bli sjuk också inte kul alls säger jag.

Men det var jätte kul ändå men så jäkla jobbigt, nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att pappa kommer hem han är på möte .

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

hahaha okej nu har ida lagt ut videon på när ja tar hål i navel. Men asså okej ni får skratta men mobba mig inte.
Och så låter det som om ja läspar eller så och det gör jag inte.
Men ja så ni vet.

Idag har vi paddlat och jag tackar Jonte och Matte B för allt vatten som skvätte ner mig med . Va genom blöt när ja kom fram. Fyfan. Som tur va fick ja skjus hem av Idas farfar.

Duschade och gick och la mig typ precis när jag kom hem va / är hur trött som helst. Kramp i armarna & Börjar bli sjuk också inte kul alls säger jag.

Men det var jätte kul ändå men så jäkla jobbigt, nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att pappa kommer hem han är på möte .

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0