Publicerad: 2009-09-16 @ 20:25:34

 

ida fäldt

Nu är mamma och pappa hemma igen!
Emma och jag har ju vart ensama ända sen söndags till nu :)
Men nu har precis käkat klart och nu blir det IDOL haha älskar alla auditions men sen
är det tråkigt tycker jag!

Ska platta håret sammtidigt också så man får lite saker gjort här!
Sen bir det till att sova, för i morgon ska jag till skolan igen!
Har inte vart i självaste skolan på 5 dagar! Va hemma i mån och i dag
i tisdags hade vi ju paddling så då va man inte i skolan! Men aja skit i det nu!

Nu är det äntligen reklam så nu kan jag platta håret :)

Juste kanske ska på kryssning med Sako och jessica den 3-4!
Sakos pappa ska såklart me men ååh va roligt!
Kommer ändå inte göra nått spciellt, men det är bara en grej liksom!
:D :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Nu är mamma och pappa hemma igen!
Emma och jag har ju vart ensama ända sen söndags till nu :)
Men nu har precis käkat klart och nu blir det IDOL haha älskar alla auditions men sen
är det tråkigt tycker jag!

Ska platta håret sammtidigt också så man får lite saker gjort här!
Sen bir det till att sova, för i morgon ska jag till skolan igen!
Har inte vart i självaste skolan på 5 dagar! Va hemma i mån och i dag
i tisdags hade vi ju paddling så då va man inte i skolan! Men aja skit i det nu!

Nu är det äntligen reklam så nu kan jag platta håret :)

Juste kanske ska på kryssning med Sako och jessica den 3-4!
Sakos pappa ska såklart me men ååh va roligt!
Kommer ändå inte göra nått spciellt, men det är bara en grej liksom!
:D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0