Publicerad: 2009-09-04 @ 19:58:31

 

ida fäldt

tjosan igen, somnade efter det första inlägget
och vaknade upp med ont i halsen och huvudvärk :(
bangade ur på att träffa Sako men bajskorven tvingade ut mej
och det va tur för jag vill inte ligga inne den
här helgen me! Men först ska hon till Solna och träffa en annan brud
(tiffany tror jag hon hette) som ska va me sen kommer dom hit :)

har käkat och sitter här men världens fulaste kläder
toffs mitt på huvudet! Not nice haha men ska börja fixa mej
snart, kan ju inte se ut såhär ute x)

pösshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

tjosan igen, somnade efter det första inlägget
och vaknade upp med ont i halsen och huvudvärk :(
bangade ur på att träffa Sako men bajskorven tvingade ut mej
och det va tur för jag vill inte ligga inne den
här helgen me! Men först ska hon till Solna och träffa en annan brud
(tiffany tror jag hon hette) som ska va me sen kommer dom hit :)

har käkat och sitter här men världens fulaste kläder
toffs mitt på huvudet! Not nice haha men ska börja fixa mej
snart, kan ju inte se ut såhär ute x)

pösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0