Publicerad: 2009-09-18 @ 16:06:32

 

ida fäldt

hejsan igen, har vart hemma ett tag nu!
Jaa kvällens planer sprack men ska ändå träffa Matilda och alla
andra! Skulle igentilige träffa Jessica och Moa men nej ändrat igen! Sry

Har ingen anning faktiskt vad vi ska göra, ska iaf träffas hos Freja
matildas kusin ska me också haha fett ruuligt :P
Har träffat han ngra fåtal gånger men det va typ 1 år sen

Men nog snackat, tar me mej Kameran iaf!
Lite bilder ska jag ta :) det är bestämt!!!

På lördag kommer Sako hit, vi ska boka kryssning hoppas jag, beror ju på
mina och jessicas föräldrar, om vi får alltså! JAG HOPPAS VI FÅR :D
På kvällen vet jag inte vad jag ska göra men någoting hittar jag nog på
Sen på söndag ska jag plugga massa "/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

hejsan igen, har vart hemma ett tag nu!
Jaa kvällens planer sprack men ska ändå träffa Matilda och alla
andra! Skulle igentilige träffa Jessica och Moa men nej ändrat igen! Sry

Har ingen anning faktiskt vad vi ska göra, ska iaf träffas hos Freja
matildas kusin ska me också haha fett ruuligt :P
Har träffat han ngra fåtal gånger men det va typ 1 år sen

Men nog snackat, tar me mej Kameran iaf!
Lite bilder ska jag ta :) det är bestämt!!!

På lördag kommer Sako hit, vi ska boka kryssning hoppas jag, beror ju på
mina och jessicas föräldrar, om vi får alltså! JAG HOPPAS VI FÅR :D
På kvällen vet jag inte vad jag ska göra men någoting hittar jag nog på
Sen på söndag ska jag plugga massa "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0