Publicerad: 2009-09-07 @ 14:10:18

 

ida fäldt

Tjenamors
i morse tänkte jag stanna hemma eftersom jag sov bara 4 timmar i natt.
Det va ju fullmåne i natt och jag kan inte sova då, låter inte så troligt men
så är det! Men drog till skolan ändå men gick hem före elevens val för jag hade super
ont i magen och huvudet :( så va hemma klockan 1 dag!

när mamma kommer hem så ska jag,emma och mamma dra till skopunkten
och kolla skor sen ska jag köpa silverschampo! Sen hem igen och plugga! :(
bajstråkigt, har inget mer att tillägga så hejdå


Idag fyller även Malin.B år, grattis sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Tjenamors
i morse tänkte jag stanna hemma eftersom jag sov bara 4 timmar i natt.
Det va ju fullmåne i natt och jag kan inte sova då, låter inte så troligt men
så är det! Men drog till skolan ändå men gick hem före elevens val för jag hade super
ont i magen och huvudet :( så va hemma klockan 1 dag!

när mamma kommer hem så ska jag,emma och mamma dra till skopunkten
och kolla skor sen ska jag köpa silverschampo! Sen hem igen och plugga! :(
bajstråkigt, har inget mer att tillägga så hejdå


Idag fyller även Malin.B år, grattis sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0