Publicerad: 2009-09-03 @ 20:15:02

 

ida

tjosan i trosan igen, käkade för en liten stund!
blev favoriten: Pad thai (eller hur det stavas)
Innan vi käkade så va jag och Mamma i Täby och kollade på
lite höst kläder, hittade en skit snygg stickad tröja fast den sticktes :( otur
Men köpte ingeting "/

har skit ont i magen så jag har bestämt att jag ska ligga i sängen hela kvällen nu
och sen ska jag gå och sova tidigt ikväll för det blir uppe sent i morgon ;) (hoppas jag)
vet nte nått mera att skriva, ska spela lite farmville, har blivit beroende? haha x)

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjosan i trosan igen, käkade för en liten stund!
blev favoriten: Pad thai (eller hur det stavas)
Innan vi käkade så va jag och Mamma i Täby och kollade på
lite höst kläder, hittade en skit snygg stickad tröja fast den sticktes :( otur
Men köpte ingeting "/

har skit ont i magen så jag har bestämt att jag ska ligga i sängen hela kvällen nu
och sen ska jag gå och sova tidigt ikväll för det blir uppe sent i morgon ;) (hoppas jag)
vet nte nått mera att skriva, ska spela lite farmville, har blivit beroende? haha x)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0