Publicerad: 2009-09-23 @ 22:20:27

 

ida

hatar början av vintern för då måste man köpa massvis med olika vinterskor
höst och vinterjackor, tjocktröjor,långärmade osv haha blir dyrt i slutändan!
Men har iaf vinterskorna, klackarna (alltså typ höst finskor lr vad man säger)
Det som behövs nu är vinterjackan,tjocktröjor och höstjackan :)
Det ska jag väl åka och köpa nästa vecka hoppas jag för annars
får jag panik! haha I <3 shopping
Behöver lite mera underkläderoch puder sen är jag nöjd?
Eller juste den där rosa klockan vill jag ha också (a)

Nej NU ska jag sova :) så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hatar början av vintern för då måste man köpa massvis med olika vinterskor
höst och vinterjackor, tjocktröjor,långärmade osv haha blir dyrt i slutändan!
Men har iaf vinterskorna, klackarna (alltså typ höst finskor lr vad man säger)
Det som behövs nu är vinterjackan,tjocktröjor och höstjackan :)
Det ska jag väl åka och köpa nästa vecka hoppas jag för annars
får jag panik! haha I <3 shopping
Behöver lite mera underkläderoch puder sen är jag nöjd?
Eller juste den där rosa klockan vill jag ha också (a)

Nej NU ska jag sova :) så godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0