Publicerad: 2009-09-21 @ 22:10:52

 

ida

tjosan, nu sitter jag och kollar på Hollywood fruar, haha bästa programet!
Idag va jag i centrum med mammsen, hittade inga skor men hittade massa
kläder så jag måste till stan nån da och shoppa :)
Sen nu på kvällen gick jag ut och träffade Moa och Jessica, satt och snackade
sen drog jag hem, gick ut och träffade matilda så satt vi och snackade!

Ikväll ska jag lägga mej direkt efter programet för har typ halv sovit i skolan
ett + i morgon är att vi har sovmorgon :) supeeeeer!

ÅÅHH MÅSTE TILL STAN I HELGEN :O hah här ska det shoppas och slösas pengar!
men ska kolla färdigt nu sen sova, så sovgott :) 


 
bild på mej och moa, förlåt för fjortis rutan men den behövdes där! älskar moa´s ögon!
Kommentarer
Postat av: moa

OMG, HATAR DEN DÄR! HAHAHA ser ju försatan full ut! ;) <3

2009-09-21 @ 22:33:32
URL: http://moamjornell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni har ju nästan lika dan ögon färg

2009-09-22 @ 16:10:20
Postat av: ida FÄLDT

men seriöst kolla moa´s hah döör, så fina :P bara lyser liksom x)

2009-09-22 @ 16:12:19
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjosan, nu sitter jag och kollar på Hollywood fruar, haha bästa programet!
Idag va jag i centrum med mammsen, hittade inga skor men hittade massa
kläder så jag måste till stan nån da och shoppa :)
Sen nu på kvällen gick jag ut och träffade Moa och Jessica, satt och snackade
sen drog jag hem, gick ut och träffade matilda så satt vi och snackade!

Ikväll ska jag lägga mej direkt efter programet för har typ halv sovit i skolan
ett + i morgon är att vi har sovmorgon :) supeeeeer!

ÅÅHH MÅSTE TILL STAN I HELGEN :O hah här ska det shoppas och slösas pengar!
men ska kolla färdigt nu sen sova, så sovgott :) 


 
bild på mej och moa, förlåt för fjortis rutan men den behövdes där! älskar moa´s ögon!

Kommentarer
Postat av: moa

OMG, HATAR DEN DÄR! HAHAHA ser ju försatan full ut! ;) <3

2009-09-21 @ 22:33:32
URL: http://moamjornell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni har ju nästan lika dan ögon färg

2009-09-22 @ 16:10:20
Postat av: ida FÄLDT

men seriöst kolla moa´s hah döör, så fina :P bara lyser liksom x)

2009-09-22 @ 16:12:19
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0