Publicerad: 2009-09-19 @ 11:45:00

 

ida

godmorgon, igår kväll va jag hemma hos freja, käkade donken och massa annat!
Sov där också, somnade halv 6 typ och vaknade 8.30 så nu är jag SKIT trött
Träffade även jessica och Moa igår, kom till bollstanäs och vi snackade lite men dom drog hem sen
ska kanske träffa dom i ikväll, och sen ska matilda sova här!
Ska dra ner i duschen sen kanske ta och sova en timme, och det blir ingen kryssning!
Men har hela livet på mej så det kommer flera gånger! :)
Blev inga bilder igår men ska ta lite ikväll :)
Pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

godmorgon, igår kväll va jag hemma hos freja, käkade donken och massa annat!
Sov där också, somnade halv 6 typ och vaknade 8.30 så nu är jag SKIT trött
Träffade även jessica och Moa igår, kom till bollstanäs och vi snackade lite men dom drog hem sen
ska kanske träffa dom i ikväll, och sen ska matilda sova här!
Ska dra ner i duschen sen kanske ta och sova en timme, och det blir ingen kryssning!
Men har hela livet på mej så det kommer flera gånger! :)
Blev inga bilder igår men ska ta lite ikväll :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0