Publicerad: 2009-09-17 @ 16:02:55

 

ida

Har vart hemma ett tag nu men inte haft tid(ork) att skriva!
Första dagen i skolan idag va skit jobbig, va nära på att jag tänkte
dra hem sista men jag kämpade haha
Men nu blir det läx läsning och sen duscha tror jag :)
Jag måste duscha varje dag, annars känner jag mig super äcklig

ehm..ja vad ska jag mer säga? Nej nu säger jag hejdå haha puss

eller jo juste, idag blev jag kallad fjortis av anton men så hittade jag denna
bild på Anton och HAN jaa du kan ju kolla själv han ser inte ut sådär men han
är WB !!

hittta den på moa´s blogg

Kommentarer
Postat av: Mehmet

SKABB!

2009-09-19 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Har vart hemma ett tag nu men inte haft tid(ork) att skriva!
Första dagen i skolan idag va skit jobbig, va nära på att jag tänkte
dra hem sista men jag kämpade haha
Men nu blir det läx läsning och sen duscha tror jag :)
Jag måste duscha varje dag, annars känner jag mig super äcklig

ehm..ja vad ska jag mer säga? Nej nu säger jag hejdå haha puss

eller jo juste, idag blev jag kallad fjortis av anton men så hittade jag denna
bild på Anton och HAN jaa du kan ju kolla själv han ser inte ut sådär men han
är WB !!

hittta den på moa´s blogg


Kommentarer
Postat av: Mehmet

SKABB!

2009-09-19 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0