Publicerad: 2009-09-12 @ 23:46:05

 

ida

tjosan, kom hem för ungeär 40 min sen!
Mamma kom och hämtade mej och Jessica vid centrum..innan dess
så va vi i grimsta och träffade Simon och Marckus/markus? haha
Vi va där ett tag så kom massa smedby/dragon barn aa jag vete fan
men walin(?) och krille hängde me tillbaka till smedby aa så hämtade mamma
oss 2 och nu är jag hemma, snackar med lite folk på msn och så :)

Sako blev kvar i Uppis (som hon säger) så jag har hennes kläder och hon har mina
så vi ska byta! I morgon kommer bildern också :) pusshej så länge
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjosan, kom hem för ungeär 40 min sen!
Mamma kom och hämtade mej och Jessica vid centrum..innan dess
så va vi i grimsta och träffade Simon och Marckus/markus? haha
Vi va där ett tag så kom massa smedby/dragon barn aa jag vete fan
men walin(?) och krille hängde me tillbaka till smedby aa så hämtade mamma
oss 2 och nu är jag hemma, snackar med lite folk på msn och så :)

Sako blev kvar i Uppis (som hon säger) så jag har hennes kläder och hon har mina
så vi ska byta! I morgon kommer bildern också :) pusshej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0