Publicerad: 2009-09-12 @ 12:36:00

 

ida

tjosan, har precis duschat..super skönt!
Sako ligger fortfarande och sover, jag undrar när hon ska vakna? :P
Haha men aa jessica berättade ju lite vad vi gjorde igår, inget speciellt alltså :)

Men igår vid 5 så piercade Jessica navel, haha skit snyggt!
Jag och tatty fick hänga me och efter så bjöd Lotta oss på donken, Tack♥
sen drog jag hem, fixade mej lite sen möttes vi på station!

Träffade även massa konstigt folk igår x) först två killar på station
som frågade vad vi hette och så men haha jag blev lite rädd x) så vi drog därifrån
sen så mötte vi en till kille som kom på en cykel så satte han sig vid oss och bara började snacka
om att han skulle slå sönder nån (han va 26 år) och han bodde på Allevägen SOM JAG GÖR :O har
aldrig sett honom förut!
Sen så när jag och sako va på väg hem så träffade vi en super sköön kille x) haha
han typ garvade hela tiden och massa haha så rolig!

Aja ska gå ner och se om sako har vaknat nu, sen när vi har fixat oss och så så ska vi dra och träffa Jessica :)
Pusshej
Kommentarer
Postat av: lisa

kan inte du lägga in en bild på sako?

2009-09-12 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjosan, har precis duschat..super skönt!
Sako ligger fortfarande och sover, jag undrar när hon ska vakna? :P
Haha men aa jessica berättade ju lite vad vi gjorde igår, inget speciellt alltså :)

Men igår vid 5 så piercade Jessica navel, haha skit snyggt!
Jag och tatty fick hänga me och efter så bjöd Lotta oss på donken, Tack♥
sen drog jag hem, fixade mej lite sen möttes vi på station!

Träffade även massa konstigt folk igår x) först två killar på station
som frågade vad vi hette och så men haha jag blev lite rädd x) så vi drog därifrån
sen så mötte vi en till kille som kom på en cykel så satte han sig vid oss och bara började snacka
om att han skulle slå sönder nån (han va 26 år) och han bodde på Allevägen SOM JAG GÖR :O har
aldrig sett honom förut!
Sen så när jag och sako va på väg hem så träffade vi en super sköön kille x) haha
han typ garvade hela tiden och massa haha så rolig!

Aja ska gå ner och se om sako har vaknat nu, sen när vi har fixat oss och så så ska vi dra och träffa Jessica :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: lisa

kan inte du lägga in en bild på sako?

2009-09-12 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0