Publicerad: 2009-09-09 @ 19:40:32

 

ida

tjosan, hann inte skriva innan vi drog iväg och shoppade men wha evvah
berättar kort om vad som har hänt idag:
1. skoljoggen, varmt som in åt helvete!
2. fika med j3 :)
3. shopping med mor min
4. betallar min mammas byxor (im soooo ritch, haha eller inte)
5. mamma tappar bort sin tröja, men hittar den tillslut
6. P-böter
7. ska även käka snart 

så såg min dag ut :) Här är tröjan jag köpte!
Behöver massa nya tjocktröjor!


den är mera rosa i verkligehten, bättre bild kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjosan, hann inte skriva innan vi drog iväg och shoppade men wha evvah
berättar kort om vad som har hänt idag:
1. skoljoggen, varmt som in åt helvete!
2. fika med j3 :)
3. shopping med mor min
4. betallar min mammas byxor (im soooo ritch, haha eller inte)
5. mamma tappar bort sin tröja, men hittar den tillslut
6. P-böter
7. ska även käka snart 

så såg min dag ut :) Här är tröjan jag köpte!
Behöver massa nya tjocktröjor!


den är mera rosa i verkligehten, bättre bild kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0