Publicerad: 2009-09-08 @ 19:53:51

 

ida

har dränkt håret i silverschampo,
men det syns inte eftersom det är första gången!
Det syns efter typ 3-4 tvättar!
Just nu sitter jag iaf och väntar på Idol sen blir det Andra avenyn, alla dokusåper osv
börja nu när hösten börjar ta fart men fattar eftersom på sommaren sitter man inte inne och
kollar på tv som nån jävla loooser. Nej det kan man göra på höstern/vintern när det är
kallt och blött!

Men har 10 min på mej att platta håret, kräma in mej och titta på engelska läxan :)
så jag har bråttom nu!
pusshej


paul mitchell´s silverschampo - 223kr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

har dränkt håret i silverschampo,
men det syns inte eftersom det är första gången!
Det syns efter typ 3-4 tvättar!
Just nu sitter jag iaf och väntar på Idol sen blir det Andra avenyn, alla dokusåper osv
börja nu när hösten börjar ta fart men fattar eftersom på sommaren sitter man inte inne och
kollar på tv som nån jävla loooser. Nej det kan man göra på höstern/vintern när det är
kallt och blött!

Men har 10 min på mej att platta håret, kräma in mej och titta på engelska läxan :)
så jag har bråttom nu!
pusshej


paul mitchell´s silverschampo - 223kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0