Publicerad: 2009-09-05 @ 13:26:30

 

ida

åhh va jag är avundsjuk på amanda, hon ska till Thailand i mars!
jag vill också dit..va ju där i år (februari?) om jag har rätt..minns inte så
mycket men minns att jag ville hem helatiden för jag saknade simon och alla
brudar här hemma men nu längtar jag bara tillbaka! ÅH jag skulle kunna betalla min egna resa
bara för att få åka dit.

Men vi har inga pengar för det just nu eftersom mamma och pappa
har köpt sommarstuga och massa :O ONÖDIGT enligt mej men längtar tills när jag
får åka till sommarstugan med vänner, helt utan mamma och pappa haha då blir det roligt!

Men fy va jag vill till Thailand nu, mitt favorit land!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

åhh va jag är avundsjuk på amanda, hon ska till Thailand i mars!
jag vill också dit..va ju där i år (februari?) om jag har rätt..minns inte så
mycket men minns att jag ville hem helatiden för jag saknade simon och alla
brudar här hemma men nu längtar jag bara tillbaka! ÅH jag skulle kunna betalla min egna resa
bara för att få åka dit.

Men vi har inga pengar för det just nu eftersom mamma och pappa
har köpt sommarstuga och massa :O ONÖDIGT enligt mej men längtar tills när jag
får åka till sommarstugan med vänner, helt utan mamma och pappa haha då blir det roligt!

Men fy va jag vill till Thailand nu, mitt favorit land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0