Publicerad: 2009-09-27 @ 20:02:58

 

ida

Är hemma från Dalarna nu, har inte haft internet så jag har inte kunnat skriva "/
Men har precis duschat ska snart käka och sammtidigt ska jag kolla på "Playa del sol"
eller vad det heter :P
I dalarna hände inte mycket målade lite och så.

I fredags va jag hos Freja, matilda,kim,jossan,jennie och mirre va där!
Sen kom det massa men dom drog efter 20 min hehe!
Känns som om man bor där på helgerna men nästa helg blir det nog annat :)

Är jäkligt hungrig nu så bilder kommer sen :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Är hemma från Dalarna nu, har inte haft internet så jag har inte kunnat skriva "/
Men har precis duschat ska snart käka och sammtidigt ska jag kolla på "Playa del sol"
eller vad det heter :P
I dalarna hände inte mycket målade lite och så.

I fredags va jag hos Freja, matilda,kim,jossan,jennie och mirre va där!
Sen kom det massa men dom drog efter 20 min hehe!
Känns som om man bor där på helgerna men nästa helg blir det nog annat :)

Är jäkligt hungrig nu så bilder kommer sen :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0