Publicerad: 2009-09-23 @ 21:50:11

 

ida

Haha fick radera allt jag hade skrivit för det va så dåligt men nu brjar jag om igen


Ieftermiddags drog jag,emma och mamma till Täby för att köpa present till Julia som har fyllt år
så vi kollade lite i affärer också så jag hittade 2 par skor :D suuuuper men det va typ x-tra skor men
dom va superfina :)

Sen ikväll har jag duschat och lagat mat skulle hunnit med engelskan också men sen kom jag på att böckerna va i skolan så det blev inte av! :( ikväll är det även sista gången jag äter godis på vardagar så
nu ska jag leta upp lite godis eller cola för det är jag super sugen på! (a) Sen ska jag föna håret och sen sova :)

 
dåliga bilder men kommer säkert bättre bilder sen när dom sitter på :) från Din sko 399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Haha fick radera allt jag hade skrivit för det va så dåligt men nu brjar jag om igen


Ieftermiddags drog jag,emma och mamma till Täby för att köpa present till Julia som har fyllt år
så vi kollade lite i affärer också så jag hittade 2 par skor :D suuuuper men det va typ x-tra skor men
dom va superfina :)

Sen ikväll har jag duschat och lagat mat skulle hunnit med engelskan också men sen kom jag på att böckerna va i skolan så det blev inte av! :( ikväll är det även sista gången jag äter godis på vardagar så
nu ska jag leta upp lite godis eller cola för det är jag super sugen på! (a) Sen ska jag föna håret och sen sova :)

 
dåliga bilder men kommer säkert bättre bilder sen när dom sitter på :) från Din sko 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0