Publicerad: 2009-09-20 @ 13:28:51

 

ida

an va skönt det va att sova, sov inte så mycket igår eftersom några låg och snackade!!
Men aa, igår va vi hemma hos Freja och bara tog det lungt, vi lyssnade på musik och en del
rökte vattenpipa! Vi har typ bott hos freja hela helgen men det har vart en skööönt helg iaf :)

To glite bilder igår :) haha

matilda och Matte

vi blev hungriga och lagade mat vid 3 på natten, matilda,matte och Kim

jag och Felicia

vi igen

jag och felicia..igen

felicia

Jennie :)

krille/crille,felicia,jennie,jag och filip

vu igen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

an va skönt det va att sova, sov inte så mycket igår eftersom några låg och snackade!!
Men aa, igår va vi hemma hos Freja och bara tog det lungt, vi lyssnade på musik och en del
rökte vattenpipa! Vi har typ bott hos freja hela helgen men det har vart en skööönt helg iaf :)

To glite bilder igår :) haha

matilda och Matte

vi blev hungriga och lagade mat vid 3 på natten, matilda,matte och Kim

jag och Felicia

vi igen

jag och felicia..igen

felicia

Jennie :)

krille/crille,felicia,jennie,jag och filip

vu igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0