Publicerad: 2009-10-22 @ 21:56:17

 

Träffa min älskade mamma imorgon.

Imorgon är det fredag ! Galet skönt sen är det lov och då ska jag på kryssning med min kusin & mormor.
Det kanske inte låter så jätte kul och åka med ens mormor. Men vi har typ som en "tradition" att åka på vissa lov vi 3 .

Imorgon som alla vet är det löndag för våra älskade föräldrar. Och mina föräldrar vet att jag älskar den dagen haha ;) För då får ja ju mina pengar och allt blir mycket roligare med pengar.

Men imorgon iallafall ska jag träffa mamma och shoppa lite med henne kanske till och med äta med henne om hon vill det. Och det tror jag .
Ska iallafall köpa skor imorgon. Och kanske ett par lackleggins men vi får se.

Som vissa vet så fyller jag år om 1 månad & 8 dagar. Och vet ni jag har bara 2 saker jag önskar mig en ny mobil och en canada goose jacka.
Och mamma om du läser det här så den här mobilen önskar jag mig. Har blivit kär i den. Nokia e72 Zodium Black


Sen är det bara jag som tycker blogg.se är väldigt segt på kvällarna :| galet jobbigt.

Men nu ska jag krypa ner i sängen är half sjuk så ska piggna på mig tills imorgon.

Pusshej/J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Träffa min älskade mamma imorgon.

Imorgon är det fredag ! Galet skönt sen är det lov och då ska jag på kryssning med min kusin & mormor.
Det kanske inte låter så jätte kul och åka med ens mormor. Men vi har typ som en "tradition" att åka på vissa lov vi 3 .

Imorgon som alla vet är det löndag för våra älskade föräldrar. Och mina föräldrar vet att jag älskar den dagen haha ;) För då får ja ju mina pengar och allt blir mycket roligare med pengar.

Men imorgon iallafall ska jag träffa mamma och shoppa lite med henne kanske till och med äta med henne om hon vill det. Och det tror jag .
Ska iallafall köpa skor imorgon. Och kanske ett par lackleggins men vi får se.

Som vissa vet så fyller jag år om 1 månad & 8 dagar. Och vet ni jag har bara 2 saker jag önskar mig en ny mobil och en canada goose jacka.
Och mamma om du läser det här så den här mobilen önskar jag mig. Har blivit kär i den. Nokia e72 Zodium Black


Sen är det bara jag som tycker blogg.se är väldigt segt på kvällarna :| galet jobbigt.

Men nu ska jag krypa ner i sängen är half sjuk så ska piggna på mig tills imorgon.

Pusshej/J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0