Publicerad: 2009-10-27 @ 23:38:26

 

Tisdag kväll.

Kom nyss hem från att ha vart ute med Dejan,kim & Wille. Men vi träffade lite folk också.
Just nu sitter jag och tvättar min nya navelpiercing. I love my new piercing .
Har planer på att pierca näsan. Tycker det är sjukt snyggt faktiskt speciellt när man har en liten sten .
Sen ska jag göra lite mer hål i öronen.

Imorgon kommer min lilla Ida hem från Göteborg. Saknat henne faktiskt.

Men nu ska jag äta lite ,är hungrig sen sova.


Vet att bilden är dålig men min mobil kamera suger verkligen.

Pusshej /J3
Kommentarer
Postat av: Ida fäldt

saknar dej med älskling!

2009-10-27 @ 23:48:30
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tisdag kväll.

Kom nyss hem från att ha vart ute med Dejan,kim & Wille. Men vi träffade lite folk också.
Just nu sitter jag och tvättar min nya navelpiercing. I love my new piercing .
Har planer på att pierca näsan. Tycker det är sjukt snyggt faktiskt speciellt när man har en liten sten .
Sen ska jag göra lite mer hål i öronen.

Imorgon kommer min lilla Ida hem från Göteborg. Saknat henne faktiskt.

Men nu ska jag äta lite ,är hungrig sen sova.


Vet att bilden är dålig men min mobil kamera suger verkligen.

Pusshej /J3

Kommentarer
Postat av: Ida fäldt

saknar dej med älskling!

2009-10-27 @ 23:48:30
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0