Publicerad: 2009-10-25 @ 11:17:20

 

Sliten.

Godmorgon världen.
Sitter här och små packar lite. Åker ju till min mormor idag sen kryssning på måndag till tisdag. Visst det är inte så länge men vill ändå inte va i från väsby haha.
Vill inte missa nåt i stortsätt.
Är fortfarande lite små sjuk , men ja klarar mig.

Lite småt från helgen så har jag vart hos Erik hela helgen typ.
Det har vart jätte kul och mysigt .

Men nu ska jag fortsätta packa , duscha sen åka .

Pusshej!

Kommer sakna dig gubben !

/J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sliten.

Godmorgon världen.
Sitter här och små packar lite. Åker ju till min mormor idag sen kryssning på måndag till tisdag. Visst det är inte så länge men vill ändå inte va i från väsby haha.
Vill inte missa nåt i stortsätt.
Är fortfarande lite små sjuk , men ja klarar mig.

Lite småt från helgen så har jag vart hos Erik hela helgen typ.
Det har vart jätte kul och mysigt .

Men nu ska jag fortsätta packa , duscha sen åka .

Pusshej!

Kommer sakna dig gubben !

/J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0