Publicerad: 2009-10-22 @ 15:40:41

 

Sjukling.

Ligger hemma med hosta och snuva inte kul alls.
Men Dejan kom förbi idag och vi prata igenom allt och så och allt verkar posetivt .
Blev jätte glad iallafall att jag fick känna närheten av honom igen nåt som ja trodde att jag inte skulle få göra igen.

Men aa vakna upp med jätte ont i halsen så .
Och sen var det planerat att jag skulle göra om mina naglar idag. Men så blev det inte för Eva som gör mina naglar ligger på sjukhus. Så får göra dom en annan dag.

Nu ska jag rosta någon macka och äta.

Pusshej/J3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sjukling.

Ligger hemma med hosta och snuva inte kul alls.
Men Dejan kom förbi idag och vi prata igenom allt och så och allt verkar posetivt .
Blev jätte glad iallafall att jag fick känna närheten av honom igen nåt som ja trodde att jag inte skulle få göra igen.

Men aa vakna upp med jätte ont i halsen så .
Och sen var det planerat att jag skulle göra om mina naglar idag. Men så blev det inte för Eva som gör mina naglar ligger på sjukhus. Så får göra dom en annan dag.

Nu ska jag rosta någon macka och äta.

Pusshej/J3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0