Publicerad: 2009-10-02 @ 12:48:19

 

shaián häääääääääääääär

sitter på so nu. Jag har faktiskt varit ganska hungrig idag¨, men nu är jag inte så hhungrig. Nu blev jag hungrig som en åsna igen hahaahhhhaha.

<ida sa precis att hon var bäst, men hur kan hon vara det. Ingen ser ju henne, för att hon är
så kort. hon sa också att hon ¨fick mvg, men hon är ju lika smart ´som en fisk hahaahahaa. Snart ska jag faktiskt äta för att jag är mkt hungrig.

Jag är faktiskt ganska glad, jag va inte seriös eftersom att jag är hungrig.
Kommentarer
Postat av: Oskar

Shaian for president!

2009-10-02 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shaián häääääääääääääär

sitter på so nu. Jag har faktiskt varit ganska hungrig idag¨, men nu är jag inte så hhungrig. Nu blev jag hungrig som en åsna igen hahaahhhhaha.

<ida sa precis att hon var bäst, men hur kan hon vara det. Ingen ser ju henne, för att hon är
så kort. hon sa också att hon ¨fick mvg, men hon är ju lika smart ´som en fisk hahaahahaa. Snart ska jag faktiskt äta för att jag är mkt hungrig.

Jag är faktiskt ganska glad, jag va inte seriös eftersom att jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Shaian for president!

2009-10-02 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0