Publicerad: 2009-10-21 @ 21:36:47

 

Knas med kärlek.

Kom nyss hem från att ha vart med några.
Kvällen starta bra , några av tjejerna fick mig på väldigt bra humör. Och jag tänkte inte alls på det som har hänt.
Va väldigt skönt också att prata ut om allt men hade klumpen i halsen hela tiden av att börja gråta.
Men ville inte gråta.

Kvällen slutade iallafall med klumpen i halsen och på vägen hem va jag bara så orolig hela tiden.
Nu sitter jag här och funderar på framtiden . Visst alla säger att man ska leva i nuet. Men ibland är det svårt.

Vi får se vad som händer och sker alltså.

Vill iallafall tacka några av tjejorna som fick mig på bättre humör någon timme ikväll och att man kan prata med er.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv.

Pusshej

/j3
Kommentarer
Postat av: Johanna

jessica <33

2009-10-22 @ 12:51:38
URL: http://readtheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knas med kärlek.

Kom nyss hem från att ha vart med några.
Kvällen starta bra , några av tjejerna fick mig på väldigt bra humör. Och jag tänkte inte alls på det som har hänt.
Va väldigt skönt också att prata ut om allt men hade klumpen i halsen hela tiden av att börja gråta.
Men ville inte gråta.

Kvällen slutade iallafall med klumpen i halsen och på vägen hem va jag bara så orolig hela tiden.
Nu sitter jag här och funderar på framtiden . Visst alla säger att man ska leva i nuet. Men ibland är det svårt.

Vi får se vad som händer och sker alltså.

Vill iallafall tacka några av tjejorna som fick mig på bättre humör någon timme ikväll och att man kan prata med er.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv.

Pusshej

/j3

Kommentarer
Postat av: Johanna

jessica <33

2009-10-22 @ 12:51:38
URL: http://readtheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0