Publicerad: 2009-10-14 @ 13:21:31

 

J3 här!

Ja du, praoen är inte rolig ,jobbar på dagis , men idag drog ja hem där ifrån asså ni anar inte fan va det är jobbigt på dagis . Aldrig mer dagis och för er som ska praoa sen , praoa inte på dagis asså ni kommer förstå mig sen.

A nu sitter ja här vid datan ska hoppa in i duschen snart och så. Sen vid 4 ska jag åka o sola med ida. Behöver få lite färg asså känner mig som ett spöke. Men jag har ett problem att bli brun. I mitt ansikte blir jag aldrig brun .
Va i thailand i 2 veckor innan sommaren och blev inte alls brun typ. Har så lätt att bränna mig så låg o sola i skuggan i nästan 2 veckor .

Juste igår kväll rensade jag igenom alla mina bilder på datan och jag raderade runt 500 bilder igår . Ganska jobbigt men jag va tvungen  .

Här kommer 2 bilder som det skiljer 1 år imellan.


År 2008

År 2009

Inte så stor skillnad tycker jag iallafall. Bara byt hårfärg och annan frisyr.

Men nu ska jag hoppa in i duschen.

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Ja du, praoen är inte rolig ,jobbar på dagis , men idag drog ja hem där ifrån asså ni anar inte fan va det är jobbigt på dagis . Aldrig mer dagis och för er som ska praoa sen , praoa inte på dagis asså ni kommer förstå mig sen.

A nu sitter ja här vid datan ska hoppa in i duschen snart och så. Sen vid 4 ska jag åka o sola med ida. Behöver få lite färg asså känner mig som ett spöke. Men jag har ett problem att bli brun. I mitt ansikte blir jag aldrig brun .
Va i thailand i 2 veckor innan sommaren och blev inte alls brun typ. Har så lätt att bränna mig så låg o sola i skuggan i nästan 2 veckor .

Juste igår kväll rensade jag igenom alla mina bilder på datan och jag raderade runt 500 bilder igår . Ganska jobbigt men jag va tvungen  .

Här kommer 2 bilder som det skiljer 1 år imellan.


År 2008

År 2009

Inte så stor skillnad tycker jag iallafall. Bara byt hårfärg och annan frisyr.

Men nu ska jag hoppa in i duschen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0