Publicerad: 2009-10-11 @ 21:59:44

 

J3 här!

Sitter här o funderar hur dom här 2 veckorna kommer bli, ska praoa på dagis med moa.
Ska ringa dit imorgon bitti för att se när vi börjar, o Moa vägrar ringa den lilla ungen asså.
Fan hatar o ringa okända människor hahaha :D

Har iallafall träffat Ida,Sako,Dejan,Evve,Adde & typ Erik om han hete så.
Sen drog ja o dejan o evve hem till mig o kolla på GSH-Green street hooligans.

Men men. Nu ska ja väl sova ska upp kl 6 imorgon som alltid.


Gammal bild, men måste bara säga att ja saknar mitt hår så jäklans mycket på den där bilden.

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Sitter här o funderar hur dom här 2 veckorna kommer bli, ska praoa på dagis med moa.
Ska ringa dit imorgon bitti för att se när vi börjar, o Moa vägrar ringa den lilla ungen asså.
Fan hatar o ringa okända människor hahaha :D

Har iallafall träffat Ida,Sako,Dejan,Evve,Adde & typ Erik om han hete så.
Sen drog ja o dejan o evve hem till mig o kolla på GSH-Green street hooligans.

Men men. Nu ska ja väl sova ska upp kl 6 imorgon som alltid.


Gammal bild, men måste bara säga att ja saknar mitt hår så jäklans mycket på den där bilden.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0