Publicerad: 2009-10-10 @ 21:44:48

 

J3 här!

Det är lördag och ja är hemma, jäkligt ovanligt faktiskt , men ja kände för att va hemma idag. Har inte vart hemma nått på dom senaste helgerna .
Så jag bestämde att jag skulle ha film kväll med pappa idag.

Har hunnit städa hela rummet också och så.

Imorgon kommer Dejan hem också från någon stuga . Så ska väl träffa han imorgon .
Men ska forsätta städa nu.

Pusshej!

Juste det är Sverige-Danmark nu och de står 1-0 till danmark. KOMIGEN NU SVERIGEEE.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Det är lördag och ja är hemma, jäkligt ovanligt faktiskt , men ja kände för att va hemma idag. Har inte vart hemma nått på dom senaste helgerna .
Så jag bestämde att jag skulle ha film kväll med pappa idag.

Har hunnit städa hela rummet också och så.

Imorgon kommer Dejan hem också från någon stuga . Så ska väl träffa han imorgon .
Men ska forsätta städa nu.

Pusshej!

Juste det är Sverige-Danmark nu och de står 1-0 till danmark. KOMIGEN NU SVERIGEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0