Publicerad: 2009-10-08 @ 19:19:43

 

J3 här!

Sitter här och kollar på en ny mobiltelefon. Som jag verkligen behöver för min rasar snart ihop.
Har no prov i morgon så borde nog börja plugga lite så ja kan de mesta . Plugga med mamma igår så ja fatta lite iallafall , för min no lärare är verkligen dumm i hela huvudet.

Idag har jag vart hemma hos Dejan kollat på tv och myst lite. hihi :D

Juste fick Godkännt på mitt matte prov, ni anar inte hur glad jag är asså.

Men nu har ja gjort te så nu ska jag plugga lite no och sen duscha .

Pusshej !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Sitter här och kollar på en ny mobiltelefon. Som jag verkligen behöver för min rasar snart ihop.
Har no prov i morgon så borde nog börja plugga lite så ja kan de mesta . Plugga med mamma igår så ja fatta lite iallafall , för min no lärare är verkligen dumm i hela huvudet.

Idag har jag vart hemma hos Dejan kollat på tv och myst lite. hihi :D

Juste fick Godkännt på mitt matte prov, ni anar inte hur glad jag är asså.

Men nu har ja gjort te så nu ska jag plugga lite no och sen duscha .

Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0