Publicerad: 2009-10-04 @ 18:08:03

 

J3 här!

Ligger i min säng o tittar på tv. Och ja självklart sitter ja vid min datan eller den ligger i mitt knä.
Igår va jag o denice hemma hos Dejan, där pålle, fille,jimmy & lilla ronny va.
Vi drog ut lite senare o ja så. Denice sov här.
Har vart me moa en stund idag också.

Planer för veckan. Gå till skolan, sköta skolan. Umgås me vänner. Ska nog träffa Mr.D någon dag också.

Nu ska jag hämta min älskade Cola Zero från kylen.

Och nu börjar brooke knows best på MTV.

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Ligger i min säng o tittar på tv. Och ja självklart sitter ja vid min datan eller den ligger i mitt knä.
Igår va jag o denice hemma hos Dejan, där pålle, fille,jimmy & lilla ronny va.
Vi drog ut lite senare o ja så. Denice sov här.
Har vart me moa en stund idag också.

Planer för veckan. Gå till skolan, sköta skolan. Umgås me vänner. Ska nog träffa Mr.D någon dag också.

Nu ska jag hämta min älskade Cola Zero från kylen.

Och nu börjar brooke knows best på MTV.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0