Publicerad: 2009-10-19 @ 15:24:20

 

J3 här!

Trist väder seriöst kan det inte bli lite sol ute.
Sitter här och funderar hur veckan kommer bli. Asså dagis är förjävligt kommer aldrig palla hela veckan ut seriöst.
Sen måste ja till skolan också och hämta och lämna lite saker.

På torsdag iallafall har jag tid för nya nagla äntligen , dom har växt så mycket så dom är inte så snygga längre.
Funderar på att ha verkligen någon stark färg den här gången på mina tippar.

Helgen då den har vart som en berg och dalbana. Ena stunden va den bra andra inte och så.

Men nu ska jag ta och sätta på mig lite skönare kläder.


Pusshej !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Trist väder seriöst kan det inte bli lite sol ute.
Sitter här och funderar hur veckan kommer bli. Asså dagis är förjävligt kommer aldrig palla hela veckan ut seriöst.
Sen måste ja till skolan också och hämta och lämna lite saker.

På torsdag iallafall har jag tid för nya nagla äntligen , dom har växt så mycket så dom är inte så snygga längre.
Funderar på att ha verkligen någon stark färg den här gången på mina tippar.

Helgen då den har vart som en berg och dalbana. Ena stunden va den bra andra inte och så.

Men nu ska jag ta och sätta på mig lite skönare kläder.


Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0