Publicerad: 2009-10-15 @ 22:57:37

 

ida sötaste fäldt

har inte haft tid att skriva och till och med Alex.H börjar tjata på mej :P
men har vart på praoen som vanligt, samma visa varje dag!
Börjar bli tråkigt och jag vill ha ny prao nästa vecka men aja skit samma, det är skönt att
gå ofixad och med mjukisbyxor :) Idag gick jag även tidigare :)
Drog hem och dschade, sminkade mej och sen drog jag till skolan för omprov
mötte upp tatty, gick hem till tatty och sen drog vi in till stan oc käkade Tacobar, första
gången för mej haha jaa det va väl helt okej :)

Sen kollade vi på The final destination, i 3D den va faktiskt super bra och folk
skrek och skrattade i biosalongen :P 5 av 5 ;)
I morgon är det  fredag och jag ska nog bara va hemma :)
Hoppas det händer något roligt på lördagen istället :)
Men nu ska jag sova, klockan är snart 11 och mamma börjar tjata -.-
Sovgott
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida sötaste fäldt

har inte haft tid att skriva och till och med Alex.H börjar tjata på mej :P
men har vart på praoen som vanligt, samma visa varje dag!
Börjar bli tråkigt och jag vill ha ny prao nästa vecka men aja skit samma, det är skönt att
gå ofixad och med mjukisbyxor :) Idag gick jag även tidigare :)
Drog hem och dschade, sminkade mej och sen drog jag till skolan för omprov
mötte upp tatty, gick hem till tatty och sen drog vi in till stan oc käkade Tacobar, första
gången för mej haha jaa det va väl helt okej :)

Sen kollade vi på The final destination, i 3D den va faktiskt super bra och folk
skrek och skrattade i biosalongen :P 5 av 5 ;)
I morgon är det  fredag och jag ska nog bara va hemma :)
Hoppas det händer något roligt på lördagen istället :)
Men nu ska jag sova, klockan är snart 11 och mamma börjar tjata -.-
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0