Publicerad: 2009-10-29 @ 19:37:32

 

ida fäldt..så jävla hot (på riktigt alltså)

tjena, har precis kommit hem från Kista!
Lotta bjöd på middag (tack så mycket lotta). Blev kyckling för mej ioch dom käkade sushi!
Men nu är jag hemma så jag ska väl snart dra ner i duschen, blir hemma ikväll för jag orkar
inte gå ut..haha sen så får jag inte :( det här är fösta gången jag är hemma på hela veckan för igår
drog jag ju dirket ut och sen sov jag hos Jessica! Men skönt att va hemma :)
Sen måste jag börja plugga :( har prov på tisdag och jag har inte börjat :o
Aja hinner inte i morgon för då ska jag in till stan med Jessica, blir ju liten halloween middag på
lördag och då ska vi klä ut oss men det är hemligt ;) pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt..så jävla hot (på riktigt alltså)

tjena, har precis kommit hem från Kista!
Lotta bjöd på middag (tack så mycket lotta). Blev kyckling för mej ioch dom käkade sushi!
Men nu är jag hemma så jag ska väl snart dra ner i duschen, blir hemma ikväll för jag orkar
inte gå ut..haha sen så får jag inte :( det här är fösta gången jag är hemma på hela veckan för igår
drog jag ju dirket ut och sen sov jag hos Jessica! Men skönt att va hemma :)
Sen måste jag börja plugga :( har prov på tisdag och jag har inte börjat :o
Aja hinner inte i morgon för då ska jag in till stan med Jessica, blir ju liten halloween middag på
lördag och då ska vi klä ut oss men det är hemligt ;) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0