Publicerad: 2009-10-11 @ 17:46:03

 

ida fäldt, dum i huvudet

tjena sitter och käkar chips just n men ska snart upp till farmor och farfar som bjuder på middag ikväll :)
Har inte skrivit på länge men har vart rätt upptagen!
Sako kom hit i fredags så fixae vi oss drog ut och åkte till grimsta va där med massa grimsta,runby och typ smedbybarn(?) Men det blev tråkigt så vi drog tillbaka till Runby igen.
 
Igår va vi hos Shakar och massa folk va där, och så blev det knas och massa hände "/ polisen kom till slut och typ tog massa moppar och skit! haha palla polisen liksom! Men idag så gick vi upp ganska tidigt så duschade jag sen smsade J3 så vi drog typ till Donken och mötte dejan + 2 till killar och Evelina, va med dom en stund sen drog jag och sako och sen drog sako hem så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 6 :)
Inga bilder från i helgen, man missar liksom det !


(11 oktober 2009, 21:23)
Oj förlåt, råkade skriva fel A.F !
Dom tog inga moppar, bara nycklar (whatever)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt, dum i huvudet

tjena sitter och käkar chips just n men ska snart upp till farmor och farfar som bjuder på middag ikväll :)
Har inte skrivit på länge men har vart rätt upptagen!
Sako kom hit i fredags så fixae vi oss drog ut och åkte till grimsta va där med massa grimsta,runby och typ smedbybarn(?) Men det blev tråkigt så vi drog tillbaka till Runby igen.
 
Igår va vi hos Shakar och massa folk va där, och så blev det knas och massa hände "/ polisen kom till slut och typ tog massa moppar och skit! haha palla polisen liksom! Men idag så gick vi upp ganska tidigt så duschade jag sen smsade J3 så vi drog typ till Donken och mötte dejan + 2 till killar och Evelina, va med dom en stund sen drog jag och sako och sen drog sako hem så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 6 :)
Inga bilder från i helgen, man missar liksom det !


(11 oktober 2009, 21:23)
Oj förlåt, råkade skriva fel A.F !
Dom tog inga moppar, bara nycklar (whatever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0