Publicerad: 2009-10-29 @ 20:30:49

 

ida fäldt

fick mina omdömen idag! Ska ta och döda min engelska lärare!
Jag HATAR verkligen henne..älskade engelska förut men när
jag fick Annelie i engelska så hatar jag det, fick IG på omprovet jag gjorde för 2 veckor sen
men har höjt mig i matte och det är jag glad över :)
Fick även G i no och matte proven vi gjorde innan praoen! DET GILLAS :)

Textilslöjd: eleven når målen för G, Bra
Idrott: eleven riskerar att ej nå målen för G, bra,bristfällig
engelska: bristfällig, eleven riskerar att ej nå målen för G
bild: eleven når målen för G, mycket bra och bra
teknik: eleven når målen för G, bra
svenska: bra,bristfällig, eleven når målen för G
matte: mycket bra, eleven mår målen för G
so: bra, eleven når målen flr G
fyski: bra, eleven når målen för G
sv/eng: bra, har inte haft det så länge så har inte fått nått där


ska bli pluggis NU
Kommentarer
Postat av: EMMA

IDA SUGER KUK I SKOLAN! IDA SUGER KUK I SKOLAN! IDA SUGER KUK I SKOLAN! :D

2009-10-31 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

fick mina omdömen idag! Ska ta och döda min engelska lärare!
Jag HATAR verkligen henne..älskade engelska förut men när
jag fick Annelie i engelska så hatar jag det, fick IG på omprovet jag gjorde för 2 veckor sen
men har höjt mig i matte och det är jag glad över :)
Fick även G i no och matte proven vi gjorde innan praoen! DET GILLAS :)

Textilslöjd: eleven når målen för G, Bra
Idrott: eleven riskerar att ej nå målen för G, bra,bristfällig
engelska: bristfällig, eleven riskerar att ej nå målen för G
bild: eleven når målen för G, mycket bra och bra
teknik: eleven når målen för G, bra
svenska: bra,bristfällig, eleven når målen för G
matte: mycket bra, eleven mår målen för G
so: bra, eleven når målen flr G
fyski: bra, eleven når målen för G
sv/eng: bra, har inte haft det så länge så har inte fått nått där


ska bli pluggis NU

Kommentarer
Postat av: EMMA

IDA SUGER KUK I SKOLAN! IDA SUGER KUK I SKOLAN! IDA SUGER KUK I SKOLAN! :D

2009-10-31 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0