Publicerad: 2009-10-28 @ 11:54:19

 

ida fäldt

nu har vi precis gått och och jag har börjat packa inför tillbaka resan toooooooo
STOCH`KHOLM oj det blev lit konstigt men orkar inte fixa tilldet!
Ska ner först och käka kebeb, den är inte som den i stockholm..den är MYCKET GODARE
och alla borde ha prövat! ÅK TILL VARBERG

Ska åka jhelt själv från varberg till göteborg, sen ska jag byta där
haha är faktiskt lite nervös :$ haha men sen viod 7 kommer jag hem, då ska jag fixa till mej
och sen träffa jessica(?) :) Nu ska jag fixa till mej, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

nu har vi precis gått och och jag har börjat packa inför tillbaka resan toooooooo
STOCH`KHOLM oj det blev lit konstigt men orkar inte fixa tilldet!
Ska ner först och käka kebeb, den är inte som den i stockholm..den är MYCKET GODARE
och alla borde ha prövat! ÅK TILL VARBERG

Ska åka jhelt själv från varberg till göteborg, sen ska jag byta där
haha är faktiskt lite nervös :$ haha men sen viod 7 kommer jag hem, då ska jag fixa till mej
och sen träffa jessica(?) :) Nu ska jag fixa till mej, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0