Publicerad: 2009-10-24 @ 14:50:52

 

ida fäldt

oj va jag är trött, hehe
igår drog vi hem till erik och chiilade där hela kvällen
blev även en promenad till donken :P
aa hehe ska städa och packa, för i morgon flyger
jag och emma till Göteborg..är där tills på
tisdag sen kommer jag hem så jag tar nog med mej datan
så det blir väl lite uppdatering, har tjatat på Izko att jag vill till
självaste Göteborg (ska bo i varberg) för att shoppa och gå på Avenyn :D

Men nu ska jag klä på mej och städa rummet, pusshej

bilder från igår




blogg.se cpar sig så det kommer bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

oj va jag är trött, hehe
igår drog vi hem till erik och chiilade där hela kvällen
blev även en promenad till donken :P
aa hehe ska städa och packa, för i morgon flyger
jag och emma till Göteborg..är där tills på
tisdag sen kommer jag hem så jag tar nog med mej datan
så det blir väl lite uppdatering, har tjatat på Izko att jag vill till
självaste Göteborg (ska bo i varberg) för att shoppa och gå på Avenyn :D

Men nu ska jag klä på mej och städa rummet, pusshej

bilder från igår




blogg.se cpar sig så det kommer bilder sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0