Publicerad: 2009-10-18 @ 19:36:08

 

ida

hejsan sitter här i min säng och smsar lite :)
Har sjukt ont i halsen så vi får se om jag drar till praoen i morgon
man vill ju inte smitta alla söta små barn :P haha!

Idag har jag vart ute, träffade Moa och Ct en liten stund så
satt vi och snackade och sen mötte jag upp Matilda så vi
tog en promenad och snackade om allt eftersom vi inte träffats
på ca 2 veckor, då blir det mycket att snacka om förstår ni ;)
Nu ska jag ta en dusch sen ska ja nog lägga mej, är ganska trött
eftersom jag inte somnade fören kl 4 i natt -.-

Pusshje


bild från i sommras, jag och jessica
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hejsan sitter här i min säng och smsar lite :)
Har sjukt ont i halsen så vi får se om jag drar till praoen i morgon
man vill ju inte smitta alla söta små barn :P haha!

Idag har jag vart ute, träffade Moa och Ct en liten stund så
satt vi och snackade och sen mötte jag upp Matilda så vi
tog en promenad och snackade om allt eftersom vi inte träffats
på ca 2 veckor, då blir det mycket att snacka om förstår ni ;)
Nu ska jag ta en dusch sen ska ja nog lägga mej, är ganska trött
eftersom jag inte somnade fören kl 4 i natt -.-

Pusshje


bild från i sommras, jag och jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0