Publicerad: 2009-10-12 @ 16:19:12

 

ida

Första dagen på praoen, gick skit bra men förlåt, massa kärringar haha!
Men alla barnen va så söta och dom skulle alltid sitta i knät och så skulle man
läsa en bok haha x) Sen lekte vi också :) Sen stank dom bajs, eller ibland iaf
Har inga bilder, för man får inte ta bilder där så jag skippade det :P

Men nu sitter jag här och käkar popcorn och dricker cola och väntar på Tattis ;D
haha Tatyana Nicole Khoury alltså ;D Ska väl plugga lite sen på engelska omprovet jag har
på torsdag! Sen göra klart so:n som jag ska lämna på torsdag!
Så pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej.

jag måste ba berätta en sak

jag är 14 år och ska konfirmera mig. i helgen var jag och alla andra konfirmander i finnåker. jag och mina 2 kompisar sov i rum nr 8.

på kvällen var vi smått uttråkade och satt och läste nästan allt som stog skrivet på sängen.

och så stog det www.femhundra.devote.se

och jag ba. VAFAN, JAG KÄNNER IGEN DET

sen berättade jag att jag läst din blogg typ 1 gång för länge sen och blabla

lite roligt faktiskt.



så jag måste ba fråga

har du varit i finnåker?

och sov du i rum nr 8?



för din blogg address stog skriven på sängen, hihi :-)



/ en konfirmand som var på finnåker!

2009-10-12 @ 21:10:31
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du i din goose ajcka?

2009-10-13 @ 18:54:28
Postat av: ida

anonym 1: jo va där och ja jag bodde i rum 8 har jag för mej :P



Anonym 2: Jag har barnstorlek, storlek S

2009-10-13 @ 21:08:28
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Första dagen på praoen, gick skit bra men förlåt, massa kärringar haha!
Men alla barnen va så söta och dom skulle alltid sitta i knät och så skulle man
läsa en bok haha x) Sen lekte vi också :) Sen stank dom bajs, eller ibland iaf
Har inga bilder, för man får inte ta bilder där så jag skippade det :P

Men nu sitter jag här och käkar popcorn och dricker cola och väntar på Tattis ;D
haha Tatyana Nicole Khoury alltså ;D Ska väl plugga lite sen på engelska omprovet jag har
på torsdag! Sen göra klart so:n som jag ska lämna på torsdag!
Så pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej.

jag måste ba berätta en sak

jag är 14 år och ska konfirmera mig. i helgen var jag och alla andra konfirmander i finnåker. jag och mina 2 kompisar sov i rum nr 8.

på kvällen var vi smått uttråkade och satt och läste nästan allt som stog skrivet på sängen.

och så stog det www.femhundra.devote.se

och jag ba. VAFAN, JAG KÄNNER IGEN DET

sen berättade jag att jag läst din blogg typ 1 gång för länge sen och blabla

lite roligt faktiskt.



så jag måste ba fråga

har du varit i finnåker?

och sov du i rum nr 8?



för din blogg address stog skriven på sängen, hihi :-)



/ en konfirmand som var på finnåker!

2009-10-12 @ 21:10:31
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du i din goose ajcka?

2009-10-13 @ 18:54:28
Postat av: ida

anonym 1: jo va där och ja jag bodde i rum 8 har jag för mej :P



Anonym 2: Jag har barnstorlek, storlek S

2009-10-13 @ 21:08:28
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0